dag 42 van Chabannes naar Compreignac - Reisverslag uit Compreignac, Frankrijk van Henny-Kees-Clemy - WaarBenJij.nu dag 42 van Chabannes naar Compreignac - Reisverslag uit Compreignac, Frankrijk van Henny-Kees-Clemy - WaarBenJij.nu

dag 42 van Chabannes naar Compreignac

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Henny-Kees-Clemy

07 Mei 2012 | Frankrijk, Compreignac

25km.
's-Morgens klopte de boer aan en kon ik bij hem aanschuiven voor het ontbijt.
Het was zonnig weer. In het plaatsje Besinne-sur-Gartempe moest ik de 1e berg op.
Zag de weg al ver omhooglopen toen ik het plaatsje naderde. Maar het viel best wel mee
(de bergen zijn ook nog niet zo hoog), wel lang klimmen voordat je boven bent.
Zou tot Razes lopen, maar het hotel ging pas om 18.00uur open, dus ben ik doorgelopen, 7km. verderop was ook een hotel. Ondertussen begon het weer te regenen en heb dus mijn cape omgedaan - om er na een paar km. achter te komen dat ik daarbij mijn leesbril had laten liggen.Rugzak verstopt en teruggelopen - en hij lag daar nog!!!
Terug om mijn rugzak weer op te halen heb ik gelift, en die man was ook zo aardig om me af te zetten bij mijn hotel.

  • 08 Mei 2012 - 18:42

    Arwen:

    Hey Clemi, heel veel succes met je tocht nog !! Vrienden van me hebben daar een huis (Limoges -Les Sources), wellicht als je nog slaapplek nodig hebt ?

  • 09 Mei 2012 - 08:31

    Nico Bekkers:

    Hallo clemy zo als ik lees gaat het je goed af ik blijf het knap vinden wat je doet gelukkig heb je weer je bril terug dan weet je teminste waar je naar toe moet lopen. op het werk was je ook wel eens het een en ander kwijt maar ook dat is goed gekomen nou Clemy ga zo door het gaat je goed groetjes Nico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny-Kees-Clemy

Wij gaan 22 maart met 3-en vertrekken naar Santiago de Compostela. Kees, Clemy en Henny lopen om 10.00 uur aan vanaf de Parade in Den Bosch.

Actief sinds 25 Feb. 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 69519

Voorgaande reizen:

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Santiago de Compostela

Landen bezocht: