Afsluiting van Clemy - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Henny-Kees-Clemy - WaarBenJij.nu Afsluiting van Clemy - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Henny-Kees-Clemy - WaarBenJij.nu

Afsluiting van Clemy

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny-Kees-Clemy

10 Juli 2012 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Ik wil graag nog iedereen hartelijk bedanken voor de leuke en ondersteunende sms'jes onderweg. En vooral bedankt alle aardige mensen onderweg, waar ik zo gastvrij ben ontvangen voor de overnachtingen en voor alle hulp die ze mij op een andere manier geboden hebben. Ook de reacties, die ik pas later op de site gelezen heb, vond ik hartverwarmend.
Voor mij was het een onvergetelijke tocht door België, Frankrijk en een stukje Spanje. Jammer dat door de drukte in Spanje het gevoel en de intentie waarmee ik tot nu toe gelopen had, weg waren. Maar ik was zeer tevreden met de tocht tot dan toe. Wat je onderweg ziet aan natuur, de stilte, al die mensen die ik ontmoet en gesproken heb. Het was dubbel en dwars de moeite waard. Ook de eerste maand met Henny en Kees was een wandeling met veel mooie en leuke momenten. Hoe alles toch weer altijd op zijn plaats viel, toch maar weer iedere avond een slaapplaats. Toch maar weer goed op de route terecht komen als we verkeerd gelopen waren. Het komt inderdaad allemaal op je pad. Verder ook alle sponsors bedankt. Er kunnen nu toch een paar gezinnen een heerlijke week doorbrengen in Villa Pardoes. Dat doet me echt goed. Ook wil ik nog Hanneke en de kinderen bedanken die me in alles gesteund hebben en die het mogelijk gemaakt hebben dat ik de Camino, die ik al vanaf mijn jonge jaren wilden doen, heb kunnen lopen.

Groetjes,
Clemy

  • 10 Juli 2012 - 20:26

    Lianne:

    Bedankt dat we via de verslagjes met je mee hebben mogen lopen en fijn dat je je wens verwezenlijkt hebt en daardoor ook andere mensen een mooie tijd zo kunt geven, super.
    Een mooie herinnering blijft.
    Alle goeds, groetjes Lianne

  • 10 Juli 2012 - 21:11

    Trudy :

    Henny, Kees en Clemy het is een reis geweest die jullie nooit meer zullen vergeten, het heeft jullie hopelijk gebracht wat jullie zochten.En wij hebben er op deze manier van mee mogen genieten, bedankt daarvoor xxx

  • 11 Juli 2012 - 07:47

    Lutgart:

    fijn nog iets te horen
    ook blij jullie even op de weg ontmoet te hbben
    het ga jullie goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny-Kees-Clemy

Wij gaan 22 maart met 3-en vertrekken naar Santiago de Compostela. Kees, Clemy en Henny lopen om 10.00 uur aan vanaf de Parade in Den Bosch.

Actief sinds 25 Feb. 2012
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 69515

Voorgaande reizen:

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Santiago de Compostela

Landen bezocht: