dag 44 van Limoges naar Les Cars, +/- 26 km. - Reisverslag uit Les Cars, Frankrijk van Henny-Kees-Clemy - WaarBenJij.nu dag 44 van Limoges naar Les Cars, +/- 26 km. - Reisverslag uit Les Cars, Frankrijk van Henny-Kees-Clemy - WaarBenJij.nu

dag 44 van Limoges naar Les Cars, +/- 26 km.

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Henny-Kees-Clemy

16 Mei 2012 | Frankrijk, Les Cars

We hebben met z'n drieen ontbeten, wilden vandaag ook gezamenlijk verder lopen. Maar doordat de schoenen van de dames door en door nat waren en ze last hadden van blaren, is besloten dat zij nog in dag in Limoges blijven. Monique en José lopen met een wheelie bag, een eenwiel karretje op de rug bevestigd d.m.v. een tuigje, die draagt de rugzak als het ware.

Na het afscheid ben ik Limoges uitgelopen, duurde even want het is een grote stad. Het was bewolkt, wat regen gehad maar niet koud.

In Les Cars aangekomen had een hotel wel een kamer, maar geen maaltijd of ontbijt. Om 19.00uur ging het hotel dicht en de eigenaar zelf ging weg.
Maar een aardige man - had salade, kaas en paté voor me klaargezet die ik op de kamer kon opeten. En het ontbijt stond voor me klaar in een lege hotelkamer.

Henny-Kees-Clemy

Wij gaan 22 maart met 3-en vertrekken naar Santiago de Compostela. Kees, Clemy en Henny lopen om 10.00 uur aan vanaf de Parade in Den Bosch.

Actief sinds 25 Feb. 2012